lørdag den 17. april 2010

Efterlysning....

Jeg er løbet tør for dette skønne tapet... Jeg havde kun et mindre stykke købt på Trendsales - men nu har "min sælger" ikke flere ruller... :`( Og så lige som vi endelig har fået købt legetøjskasser hjem og et par søde bogkasser..
Nå til pointen: Er der nogle af jer skønne blogFrauen, der ligger inde med ruller til salg eller ved hvor jeg kan få fat i dem..? Det er lige meget om det er fysisk butik eller på nettet.. Jeg er lidt i nød...:)
Ha' en dejlig lørdag - her står den på familiefødselsdag herhjemme - og i morgen jubii drøner jeg mod øst til blogtræf i Silkeborg..

11 kommentarer:

  1. Hej Anne
    Prøv at kigge her:
    http://blandet-landhandel.dk/index.php?cPath=13_48
    Der kan man købe det:)
    Ha' en god dag! Lyder hyggeligt med fødselsdag:) Her står den desværre på opgaveskrivning, suk...
    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Ellers hos Anitaff på trendsales - hun skal have 75 pr. m - og så har hun det også i grønt, brunt og gult (mener jeg)...

    SvarSlet
  3. Hej I to.. Tak for hurtig respons..:)
    Jeg har faktisk set det hos Anitaff på TS - det andet må jeg lige lure på.. Men synes det er liiiidt dyrt.. Sidst kostede det kun 75,- pr. rulle (hvilket jeg jo bare skulle ha' hamstret af).. Men hvis der ikke er andre, der ligger inde med det, må jeg jo lige genoverveje. om ikke det er det værd..:)

    Anne: Sender lige lidt motivation - føler med dig..;)

    SvarSlet
  4. Hej Anne
    Jeg har vist en helt rulle til at lægge af den. Jeg vil gerne af med noget af det.. Hvor meget mangler du?
    hilsen Christina

    PS: jeg skriver det her uden at jeg overhovedet har tjekket om jeg har noget, men det er jeg 98% sikker på:-)

    SvarSlet
  5. Åh, har man virkelig kunnet få det til 75 kr. for en rulle!!? Jeg kunne nemlig ikke lade være med at bestille en rulle, for jeg har en reol, der kunne trænge til lidt pynt...

    SvarSlet
  6. Jeg har også to ruller af dette tapet, og kunne godt fristes til et byt. Har også kasser der skal pyntes, men det er jo rart med variation ;o) Er også interesseret i at høre hvor meget du skal bruge. Men har som sagt meget :P

    SvarSlet
  7. Hej Anne.. Jeg har også af det.. Måske skulle vi bytte for det papir... pinligt pinligt??!!!.... :)

    SvarSlet
  8. Jeg har en hel rulle med til blogtræf i morgen

    SvarSlet
  9. Hold da op.. Sikke en masse dejlige bekeder at komme ind til her efter endt fødselsdagstamtam..;)
    Til jer der spørger hvor meget.. Så meget som muligt - alt afhængig af pris selvfølgelig..;)

    Rakel: Tænkte lige på dig i dag, da jeg sorterede papirer - de venter stadig sødt på dig..;) Så vi kunne sagtens lave en bytter..

    Hanne: Jeg forsøger at finde dig i morgen - så kan vi lige se om du vil handle med mig..;)

    Vender lige tilbage til jer andre..:) Tusind tak fordi I gider hjælpe!!
    Kh Anne

    SvarSlet
  10. Så er der en bruger på Ts som sælger en hel rulle 10 m for 125+.

    Frejs

    SvarSlet
  11. Hej Freja..
    Tak for hint..;) Kan ikke umiddelbart finde det.. Kan du tilfældigvis huske hvilken bruger-..?
    Kh Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne