mandag den 17. maj 2010

Knap nok...

Jeg har knapt nok kunnet hænge sammen i dag ovenpå en nattesøvn på 2 timer og en følelsesmæssigt hård weekend (megen tvivl, mange tanker,mange beslutninger, ikke at føle sig hjemme, forventninger og mange andre trælse ting, som gemalen og jeg fik prikket hul på i fredags - jeg har været helt rundt på gulvet og træt siden, af alle de tanker og ord).. Men derfor har vi alligevel hygget os herhjemme - og især med knapper.. Karoline elsker mine knapper - og har fået lov at låne denne lille knap-flaske.. De hældes ud og puttes i, mens der tælles og sorteres i "fiiiin" og "nej - mors"...

ELSKER genbrugsknapper..:)


Egentlig kom knapperne frem, fordi jeg mangler at sætte knapper på denne fine trøje, min mutti har strikket til lillepigen.. Jeg kan bare ikke beslutte mig.. Skal jeg gå efter det multifarvede med forskellige skønne knapper..? Eller betrække 8 knapper med noget fint stof..?? Lidt hjælp til knapperi er velkomment..;)



Jeg vil tilbage til lidt indholdstomt tv og svampehækleri på sofaen i armen på ham min bedre halvdel - det er da lige til at overskue for den trætte hjerne..;)

14 kommentarer:

  1. Hvor sjovt. Jeg har lige kigget på det strikkemønster på cardiganen i weekenden i kbh.. Selvom det var såå fint, blev jeg alligevel enig med mig selv om at tre igangværende strikkeprojekter vist var rigeligt lige nu..

    Jeg håber tankerne ikke tager overhånd! Men de jo nødvendige til tider..

    Jeg stemmer for forskellige knapper:-)

    SvarSlet
  2. Forskellige knapper får også min stemme.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Den er fin den cardigan.
    Jeg stemmer også for de forskellige knapper syns de giver den lidt kant og sejhed - tror det andet bliver for tutte-nuttet ;o)

    Lyder som om det har været en ret hård weekend, så sender dig lige et kram XXX

    SvarSlet
  4. Åh, det lyder ikke særlig rart med så lidt søvn! Jeg stemmer også på de forskelligfarvede knapper:)

    SvarSlet
  5. Hvor er den smuk!! Helt klart forskellige knapper, så fin kombination :) Det lyser op og kan passe til alt :)

    SvarSlet
  6. Puha for lidt søvn og dyb snak, er bare en svær kombi. jeg glemmer altid halvdelen af de vigtige samtaler, hvis jeg er for træt. Men jeg håber, I fandt hinanden igen!

    SvarSlet
  7. Stemmer også for de forskelligfarvede knapper! Håber hækleriet gør dig godt ovenpå det der lyder som en temmelig hård weekend. Sender kram og gode energier i din retning!
    Kh. Malene

    SvarSlet
  8. Sjovt... Helene er også vilde med mine knapper :) Nogle af mine knapper er i metal og det er altså "peng" ;) Hun tæller også og kigger på dem og putter dem i ting osv osv osv... De er "fotte" ;)

    Mht. den skønne cardigan ville jeg tro lillepigen ville elske, at der var forskellige smukke knapper på :) Måske du kunne vælge nogle forskellige ud og så lade hende vælge dem af dem som skulle bruges? :) Så havde hun været med til at "lave" den :) Det må da hitte ;)

    SvarSlet
  9. Jeg er enig med JemKem mht knapperne og så vil jeg bare gerne vide, hvor jeg kan finde et mønster på den fine trøje ? :o)

    SvarSlet
  10. Jeg stemmer også for de forskellige knapper!

    Dejlig at ha en mand at hvile hovedet mod når man er lidt ekstra træt:)

    SvarSlet
  11. hvil du dit hovede - og lad kommentarerne tale - FORSKELLIGE fine knapper på trøjen (så er der én tanke mindre...) Håber ugen bliver bedre ;)

    SvarSlet
  12. Håber du får sovet bedre i nat :) Jeg stemmer (vist som den eneste) for ens knapper i det mørke stof og så med at par seje jeans til for at bryde det pæne måske. Men super fed trøje uanset hvad, det har din mor gjort godt!
    Håber hovedet kan få lidt ro ovenpå alt det tænkning, men det er jo nogen gange bare tiltrængt.
    Kh Mette

    SvarSlet
  13. jeg synes helt klart at det skal være de knapper du selv betrækker med det småmønstrede stof.
    jeg synes at trøjen har nok karakter i sig selv, rustik og lidt grov til at bære lidt mere yndige knapper. jeg synes faktisk at det bliver lidt for hurlumhej med de kulørte. trøjen bliver meget nemmere at kombinere med alt muligt andet ensfarvet og sprælsk med de mere tone i tone knapper...

    Det var min salgstale....:)
    I sidste ende er det din mening som tæller eller lille pigens....
    mit sidste råd er at I to voksne skal huske at passe på hinanden, og når det ser allermest sort ud er der stadigvæk håb, bare at man gider at gøre sig umage og åbne sig for hinanden og fortælle hvad man føler...
    Stine:)

    SvarSlet
  14. Tak for jeres meninger..:)
    Herhjemme stemmer gemalen også på de flerfarvede - og jeg synes også det ser noget så cool ud.. Min tvivl gik på om det blev alt for meget - måske jeg bare skal prøve mig frem.. Det er jo til at ændre igen..;)

    Og tusind tak for alle de søde ord.. Dagen i dag har været lidt lysere - solskinnet har gjort sit..:)
    Tvivlen er heldigvis ikke på hinanden - men vores valg, prioriteter og andet der jo nok følger når man rykker sig selv op med rode og ændrer sit liv radikalt..
    Det varmer at læse jeres kommentarer..
    Ha' en dejlig aften
    KH Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne