mandag den 23. august 2010

Undskyld jeg roder, skat!

Jeg ville ønske, jeg kunne sige, det kun var for en kort bemærkning.. Men jeg må nok hellere indstille mig på, at det er et mere eller mindre varigt træk ved mig. Jeg elsker når der er orden og rimelig ryddet, men erkender også, at jeg er et rodehoved - især inde ved alle kreasagerne.
Desværre for herren i huset deler jeg jo krearum med vores (mest hans;) kontor - og for tiden, hvor vi rykker rundt og forsøger at finde løsninger roder det bare enormt derinde!:)


Nogle af mine stoffer har indtaget skrivebordet i mangel af bedre hjem. Det var ikke meningen! Jeg må hellere komme på en løsning asap og gøre noget for at opveje det for min bedre (og langt mere opryddelige) halvdel.

Måske jeg bare skal finde på den helt rigtige morgengave..? Det er altså svært......:)
Eller gøre alvor af en dag ved symaskinen i morgen, så jeg kan få ryddet lidt ud i stofferne..

5 kommentarer:

  1. Uha, ja det er ikke altid så nemt med alle vores stof og kreating. Vi har kombineret syværelse og TV stue, ikke altid en helt heldig kombination...
    Held og lykke med oprydningen:)

    SvarSlet
  2. Kender det kun alt for godt... elsker orden, men er ikke god til altid at holde det selv...
    Håber du snart får styr på det hele :)
    KH Micha

    SvarSlet
  3. Det lyder fuldstændig lige som hjemme hos os - jeg E.L.S.K.E.R når der er ryddet og gjort rent og nysseligt...men det varer bare ikke ret længe - og af en eller anden mystisk grund, så får altmit krea rod og stof altid lov til at blive liggende på spisebordet, for som jeg siger..."Jeg skal jo bruge det om lidt igen og så kan det ikke betale sig at rydde det væk!" :-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. uhhh tilslutter mig kender det koret!
    vi har kombi hobbyrum og spisestue, og det roder altid ovre i mit lille hjørne!

    SvarSlet
  5. Godt at høre, jeg ikke er den eneste..:)
    Jeg er ikke nået videre i dag - men Rom blev jo heller ikke bygget på én dag;)
    Kh Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne