søndag den 28. november 2010

1. adventshygge..

I dag har den stået på hygge i stor stil - både herhjemme og så har Karoline og jeg været sammen med tre af mine gamle veninder og den enes lille søn. Lækker mad, snak og slapperas - ren søndagsstemning på den dejlige måde.

Herhjemme er der så småt ved at komme lidt julepynt op - det har været undervejs længe, men jeg kan simpelthen ikke bestemme mig for "stilen" i år..:o) Så nu er det en pærevælling af lidt natur, farverigt, kitsch og det mere traditionelle.
Men adventsdekorationen er i hus (ja faktisk har vi to - den anden er en "pimpet" Kubusstage) - og har været tændt for at skabe hygge flere gange i dag.


Det er min mor, der har sørget for adventshyggen i køkkenet - enkel, naturlig og ret fin i mine øjne..


Nyd aftenen - jeg lader op til en meget lang arbejdsdag i morgen med sofadaseri, the og lidt hækleri.. Opskrifter på hæklet mad, kager og lignende modtages med glæde..

4 kommentarer:

  1. Åh hvor lyder det bare dejligt - en aftale med sofaen i stedet for at sidde fast i sneen på vej til jobbet;) rigtig god dag
    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  2. Hej

    Fik ikke lige svaret dit tidligere indlæg om kreative aftener, jeg bor i Horsens men arbejder i Herning, så jeg er lidt fleksibel.

    Rigtig fin og enkel adventdekoration du har fået lavet.

    KH Berit

    SvarSlet
  3. Hej Anne,

    Adventsdekorationen er så fin! :-)
    Jeg har altså opgivet at svare dig på mail - for man kan jo ikke være sikker på at de nogensinde når frem.. Jeg har desværre slettet opskriftsbillederne på både computer og kamera, men kopirede jo opskrifterne til weekenden. Så nu ryger de afsted med Post Danmark. Så håber jeg bare de kan komme frem for sne ;-)
    Kh Louise

    SvarSlet
  4. Vicki: Tak for det;)

    Berit: Tak:) Hyggeligt at du ikke er SÅ langt væk.. Så giver jeg lige lyd fra mig når jeg kaster mig ud i det;)

    Louise: Ja det er godt nok det mærkeligste!!! Mærkeligt som i "jeg forstår det virkelig ikke".. Men det lyder godt nok fornemt med post! Virkelig sødt af dig.. Og tak for de rosende ord;)

    Kh Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne