fredag den 3. december 2010

Dag 02 + 03 - Blog challenge

Dag 02: Meningen med dit blognavn

Hmm... Ja det er jo faktisk ikke så spændende..!
Allerførst (og længe inden jeg selv begyndte at blogge aktivt) havde jeg valgt navnet Æblekinder til min blog.. Efter kort tids bloggeri fandt jeg så ud af, at der var endnu en æblekind..
Og så valgte jeg Annchen - mit gamle kælenavn, mest fra gymnasiet. Hvor jeg (også) var en tysk-elsker..
Navnet i sig selv siger jo ikke så meget - og jeg er heller ikke ovenud hooked.. Men indtil videre er det "mig" og det tror jeg, det bliver ved med, indtil jeg finder på lige det navn. Det havde jeg jo allerede gjort én gang;o)

Dagens billede er fra sidste snesæson.... Her ligger pt nemlig kun ca. 5cm. sne... Boring!!!


Dag 03: Hvad lavede du i dag

En arbejdsdag for lærerinden bød på 3 tysktimer og 2 dansktimer. Og så var jeg frivillig gårdvagt-hjælp her i snevejret.. Utroligt så meget ballade de små 5cm. sne, vi har her, kan skabe!!
Efter arbejde en cykeltur hjem i solskin. Mums!
Og nu står den på pakning og hentning af et styks krudtugle - vi skal nemlig på sviger-hygge-besøg.. Resten af dagens oplevelser må vente til jeg er hjemme ved computeren igen..:o)

Rigtig dejlig fredag til jer!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jeg kan ikke finde en mailadresse på dig, så jeg skriver lige her. Hvis du stadig er interesseret i et juletræ fra min hånd, kan du skrive til mig på min mail:
    pukhyllested snabela gmail punktum com
    Kh Puk

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne