torsdag den 2. december 2010

Den kreative pakkekalender - jubiiiii...

Så blev det d. 2.december og dermed min åbnedag.
Gaven har ligget på mit kreabord siden tirsdag og fristet..:o) Den er forvist dertil, fordi Karoline flere gange gerne liiiige har villet pakke op. Og så fordi jeg selv er umenneskeligt nysgerrig - især da jeg så, hvem afsenderen er.. Så kan man kun blive spændt - det er nemlig den skønne Lis med Karlssons Klude.
En af de første blogladies, jeg fulgte fast og en altid spændende og ærlig blog at besøge. Elsker hendes skriblerier og kreative idéer..


Nå tilbage til gaven! En lækker mørkepink og blød sag.


........

8 kommentarer:

  1. Nej nej nej... endnu en teaser. Altså Anne ;)

    SvarSlet
  2. Nu husker du dælme at afsløre, hvad der så er i pakken - så du ikke har det halve blogland hængende her på klippen :-)

    SvarSlet
  3. Sikke en unfair cliff-hanger. Nu sidder jeg jo altså også ret nysgerrig efter hvad Lis har fundet på!

    SvarSlet
  4. :) Jeg er på arbejde - og først hjemme ved pakken kl.17... Men LOVER at melde ind når jeg har pakket op.. Glæder mig tosset...
    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Ja puha en cliff hanger. Jeg vender tilbage i aften og kigger over skulderen, når gaven skal pakkes op.

    SvarSlet
  6. Jeg vender også helt sikkert tilbage når pakken er åbnet ;-)

    Og det var bare så lidt med opskriften altså. Håber den kan hjælpe dig videre?
    Håber du viser frem hvad du får lavet af, også af drille-pærer osv ;-)
    Så lige du den anden dag efterlyste flere opskrifter - Kaptain Biff har hækleopskrift på pindis liggende på bloggen kom jeg til at tænke på.
    Kh Louise

    SvarSlet
  7. Jeg venter mindst lige så spændt som alle de andre. Altså jeg ved jo godt, hvad der er i, ik'å, men jeg er jo spændt på, om du mon kan bruge sagerne til noget:)

    Og så skal du ha TUSINDE TAK for dine meget søde ord om mig og min blog. Det må være dagens julegave til mig:D

    KRAM
    Lis

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne