søndag den 12. december 2010

For meget...??

Jeg elsker lys og hygge her i december.. Og jeg er lidt vild med lyskæder med blødt lys..
Nu har jeg endelig nosset mig sammen til at få denne hængt op i hjemmet... Men nu er jeg i tvivl, om det er for meget....?!!

Eller måske mest om det er for "pænt".. Jeg kan godt lide det lidt tilfældige udtryk med lyskæder og denne, må man jo sige, hænger ret lige - op og ned..


Lidt firkantet - og måske endda med lidt for skæv afstand til den gamle skænk...


Hit eller skidt?

7 kommentarer:

  1. Jeg er også VILD med lyskæder. Jeg syntes det ser fint ud, men alternativt kunne du lade den ligge "tilfældigt" over skænken.

    SvarSlet
  2. Kære Anne

    Forstår din tvivl, de lyskæder kan være svære når de såddan foldes ud...selv kan jeg godt lide løsningen lyskæde i en stor rummelig glasvase ovenpå skænken måske du skulle prøve det af ;-))

    KH

    SvarSlet
  3. Hej Anne
    Jeg synes, at det måske ser lidt for firkantet ud. Jeg tænker også, at den ville se fin ud liggende på skænken, eller alternativt kunne du "klumpe" den lidt sammen (med små strips) og hænge den ned fra loftet i hjørnet. Det gjorde jeg en gang med en lyskæde, og det så ret fint ud.
    Kh Anne

    SvarSlet
  4. Tak for svarene piger!:) Var bare gået helt kold på den..

    Først havde jeg faktisk lagt den "tilfældigt" ud over skænken - men den er bare utrolig lang!;)
    Må lige forsøge lidt forskelligt igen i morgen - for har erkendt at det her og mig ikke sådan lige bliver venner;)

    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Jeg har også lagt en lyskæde dobbelt og hængt den ned fra loftet i et hjørne af stuen...så falder den mere tilfældigt og det ser rigtig hyggeligt ud.

    SvarSlet
  6. Det er da bare overhoedet ikke for meget. Super lækkert, derimod!

    SvarSlet
  7. Jeg elsker dem! Hvor er lyskæden købt? :)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne