søndag den 19. december 2010

Vi er på vej....

Vi knokler med Karolines værelse, med at få styr på de allersidste julegaver og for at blive helt klar med de sidste juleforberedelser. Det er også grunden til min bedskedne aktivitet her på bloggen den seneste uge..

Weekenden har i teorien et højt aktivitetsniveau - men heldigvis går det altsammen i et stille og roligt tempo. Manden har fistret omkring, vasket gulve og været min helt egen handyman - mens jeg tager mig af de mere stillesiddende opgaver. Ikke så meget på grund af de meget ømme lårmuskler, jeg har erhvervet mig efter "alt for meget" dans til årets julefrokost på jobbet i fredags - men mest fordi en ondt i halsen og træthed i kroppen er kommet snigende i løbet af natten.
Vi er ikke helt færdige som håbet, men ville lige vise et par af mine yndlingsdetaljer frem..





Det bliver ikke til så meget andet kreativt for tiden, så jeg glæder mig til ferien, hvor roen og tiden nok indfinder sig igen.
Men det er det hele værd - Karoline har allerede lavet mange grydefulde havregrød på det komfur og de hæklede frugter er bagt adskillige gange. Hun er næsten ikke til at lokke derfra.

Nu vil jeg pleje sofaen - og satse på magisk lynbedring, så jeg kan passe mit job i morgen.
En dejlig 4. søndag i advent til jer andre også.

3 kommentarer:

  1. Også en dejlig fjerde søndag i advent til dig! Og glæd dig til ferien kommer, min startede i fredags, og jeg stornyder den!

    SvarSlet
  2. Spændende små glimt fra pige værelset glæder mig bestemt til at de mere:)

    SvarSlet
  3. Fine lækre detaljer - det bliver da så godt! Glæder mig meget til at se mere :-)

    God bedring med dig!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne