fredag den 21. januar 2011

Blogleg - 8 om mig

Jeg har følt mig 10 skridt bagud hele denne uge. Det er ikke blevet til meget andet end arbejde og familietid. Endnu en blogleg har på det seneste floreret i det kære blogland og i løbet af ugen er den også sendt i min retning af to skønne bloggere. Nu blev der endelig pusterum til at "samle legen op".. Både Vicki og Maria vil gerne vide lidt mere om Annchen.. Tak for det piger - jeg er meget glad for interessen!
(og igen slår det mig at mit blognavn bare ikke liiige rammer og sidder i skabet - det må jeg i tænkeboks over)


Reglerne er:
1. Tak og link tilbage til den person, der tildelte mig prisen.
2. Del 8 ting om mig selv.
3. Give den videre til 8 bloggere, som jeg for nylig har fået bekendtskab til.
4. Kontakte de bloggere, og fortælle dem om deres priser.

Jeg har vist skrevet om mig selv i en lignende blogleg tidligere - men vi prøver med 8 informationer mere..;)

1. Jeg har lige haft 4 måneders bryllupsdag (og det der med at være gift er egentlig helt godt)
2. Jeg ser meget træt eller nærmest syg ud, når jeg ikke har mascara på (det mener mine kære elever i hvert fald)
3. Jeg er en sprognørd - og passioneret tysklærer
4. Jeg er listoman (afhængig af lister om ALT)
5. Jeg er ufattelig dårlig til at gå i seng i ordentlig tid.
6. Jeg står af over for folk med skjulte dagsordener - er bedst til folk med åbne kort
7. Efter jeg har født, er mine fødder vokset - rimelig ærgeligt, når jeg ejede en str. 41 i forvejen..;)
8. Har en svaghed for blomster, dims, vindruer, chokolade, the, bøger, nusseri og elefanter.

Det er min fornemmelse, at legen har været langt omkring efterhånden, så jeg vælger at lade den ligge her. Mon det er korrekt antaget..? Jeg sender den gerne videre, hvis der er nogen, den endnu ikke har "ramt"..;)

Dejlig aften til jer - her nydes en ny Løv Organic the - mums!! Addicted...

4 kommentarer:

  1. Åh nej, nu bekræftede du lige min mors skrækhistorie om fødder som vokser under graviditeten... Det har hun altid hårdnakket påstået, og jeg har nægtet at tro på det! Hmm... Godt det ikke er aktuelt endnu ;o)

    SvarSlet
  2. Hæ hæ, listoman;) Den titel må jeg vist også tage på mine skuldre!

    SvarSlet
  3. Hehe Ida;) Jeg har ikke helt fattet forklaringen, men det er noget med et hæle- eller spoleben (eller noget i den dur) som vist "falder ned" og derfor "vokser foden".. Jeg håber så bare det er en engangsforteelse, så jeg ikke ender med str. kæmpe, hvis vi vil ha' flere børn;)

    Anne - ja den titel passer vist på mange.. Herhjemme er den i hvert fald meget rammende;)

    SvarSlet
  4. Hejsa.

    Tak for i dag, det var hyggeligt..:O)

    Jeg har lagt lidt billeder op på min blog, du er meget velkommen til at kigge forbi.

    :O) Lisa

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne