torsdag den 3. februar 2011

Når tiden løber...

Januar og februar har jeg næsten ikke kunnet følge med til - men nu er jeg ovre første runde af en ordentlig bunke elevplaner og samtaler - og der bliver forhåbentlig lidt luft igen..
Hele denne uge har jeg bare været skidt tilpas - heldigvis ikke så meget at arbejdet ikke kunne passes - men i dag er jeg hjemme med en febersyg datter... Så bliver man ligesom automatisk sat ned i tempo - og det er nok meget godt..

Jeg orker ikke en masse ord om sygdom, hvor træt jeg er af det osv. - men kan blot konstantere, at jeg glæder mig til forår!:)
Til den særlige forårsduft, til lidt varme (okay - bare lidt ikke-kulde), til at blive moster jubii jubii, til dejlige planer om ferie i København og gode venindebesøg, til Karolines børnehavestart, til mit første KREA hausfrau "arrangement", til Forårsmarked i Odense og ikke mindst bare til følelsen af mere tid, fordi de lyse timer får mere plads..


Og så glæder jeg mig utrolig meget til at sætte saksen i disse stoffer, som kom med mig hjem, da jeg tirsdag tog på udflugt til Stof & stil med en dejlig kollega.. Jeg fik også købt en masse basisting til mit lager, så jeg kan få nogle ventende projekter færdige.
Men jeg må snart tilbage igen - der er et par af stofferne fra den nye 'kollektion', der spøger i tankerne..Har du mon set det nye katalog?

Rigtig dejlig torsdag til dig..
Jeg nørkler med lidt hygge patchwork, mens Karoline ligger ind over mig og feberkoger til diverse børnedvd'er.. (Kan afsløre at man godt kan få nok af Bamse, Kaj&Andrea og i særdeleshed Teletubbies!:)

5 kommentarer:

  1. Juhu, jeg havde ikke set det nye katalog endnu:-)

    God bedring med lille pigen.

    SvarSlet
  2. Det er bare det bedste forår der venter dig..:-) glæder mig til at se hvad symaskinen sprøjter ud.
    Dejlig solskinsdag til dig.

    SvarSlet
  3. Skønne sager der venter dig, Anne! Lige om hjørnet :-)

    Rigtig god bedring med bettepigen! Det er helt utroligt så meget sygdom der florerer i øjeblikket..

    Tak for link til de nye kataloger, skal vist snart ud og købe forårsvarer :-)

    SvarSlet
  4. Ihh altså. Jeg måtte jo ikke købe mere stof, men endte alligevel med at bruge over 500 kr. på Stof og Stils hjemmeside, efter du gjorde opmærksom på alt det fine nye.. ;)

    Kh Line
    xoeinding.dk

    SvarSlet
  5. Linsens: så var det da godt jeg lige fik linket i din retning:) Og tak..

    Vibeke: ja jeg glæder mig også meget til hver ting..:)

    Louise: ja alt for meget sygdom - nu gider vi ikke mere..:) Ja forårsvarer kan måske jage lidt på selve foråret..:)

    Line: 'beklager'..;) håber det var nogle gode sager - jeg syntes der var meget fint::)

    Kh Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne