mandag den 14. marts 2011

Update - Salg af retrostof..:)

Et lille bitte livstegn herfra.. Tak for de betænksomme kommentarer/hilsner. Jeg håber snart at kunne vende tilbage - om ikke for fuld styrke så bare for halv styrke - for bloglandet savnes.

Inden jeg tog mig min ufrivillige blog-pause havde jeg linet op til at få solgt lidt ud af mine retro-stof gemmer.
På det seneste har jeg nemlig samlet mere, end jeg får brugt - så hvorfor ikke dele med jer.. Og bare rolig - jeg har selvfølgelig gemt til mig selv, så lageret ikke tømmes helt...;)

I første omgang er det bare salg - men hvis nogen mere er interesseret i bytte så send en hurtig mail med billeder, så skal jeg nok melde tilbage.

Praktisk:
Priserne er uden porto.
Hvis ikke andet nævnes er stoffet almindelig bomuld - oftest fra sengetøj.
Jeg handler via overførsel (eller evt. Trendsales men så kommer ts-gebyr oveni)
Jeg skriver antal og ca. mål over hvert billede/stof.
For at reservere/købe sendes en mail til annchen.aeblekinder@gmail.com
- men I kan selvfølgelig også skrive spørgsmål/kommentarer eller andet her i indlægget.
Håber noget af det falder i smag..

UPDATE
Som det ser ud nu er der stadig stoffer tilbage - men nogle er også helt væk...:) Send endelig en mail, hvis I er interesserede..


Stof 1 - SOLGT
Kvart dynebetræk, jeg har 3 stk. (endnu ikke klippede så større stykke er muligt)
60,- pr.stk.



Stof 2 - SOLGT
Kvart dynebetræk, jeg har 3 stk. (endnu ikke klippede så større stykke er muligt)
60,- pr.stk.



Stof 3
Halvt baby dynebetræk, turkis med mørkeblå æbler - Småfolk, kan ses det er vasket
65,-



Stof 4 - SOLGT
Halvt stort pudebetræk, ca. 75 x 78 cm., (jeg har to stk.)
50,- stk.



Stof 5 - SOLGT - muligvis stadig et stykke tilbage
Halvt stort pudebetræk, ca. 72 x 72 cm.

50,- stk.




Stof 6
Halvt stort pudebetræk, ca. 73 x 80 cm.
45,- stk.




Stof 7 - SOLGT
Kvart dynebetræk, jeg har 2 stk. (endnu ikke klippede)
60,- pr.stk.



Stof 8 - SOLGT
Kvart dynebetræk; jeg har 1 stk.
50,- stk.



Stof 9 - SOLGT
Kvart dynebetræk; jeg har 1 stk.

60,- stk.



Stof 10 - SOLGT
Kvart dynebetræk; jeg har 1 stk.

60,- stk.



Stof 11 - 2 STK TILBAGE
Kvart dynebetræk; jeg har 3 stk.
50,- pr. stk.



Stof 12
Str.: 95 x 110 cm., jeg har 2 stk. (endnu ikke klippede)
55,-



Stof 13
Kvart dynebetræk; jeg har 3 stk.

50,- pr. stk.



Stof 14
Kvart dynebetræk; jeg har 2 stk.

50,- pr. stk.



Stof 15 - SOLGT
Frotté, str. 50 x 115 cm. (utrolig fedt og lidt dyrt frotté købt i Husflid - det gør lidt ondt at sælge noget af det, men realistisk skal jeg jo ikke bruge et helt forhæng;)
85,-


Stof 16
Frotté, str. 45 x 115 cm. (utrolig fedt og lidt dyrt frotté købt i Husflid - det gør lidt ondt at sælge noget af det, men realistisk skal jeg jo ikke bruge et helt forhæng;)

85,-

Stoffet er på den anden led end billedet viser..:)



Jeg vil forsøge at opdatere herinde og svare på mails hurtigst muligt, men for tiden er hurtigt et ikke eksisterende begreb herhjemme, så ha' tålmodighed, hvis I ikke lige hører noget indenfor et par timer..;)

Dejlig mandag til jer...

8 kommentarer:

  1. hej søde Anne,

    Dejligt med livstegn fra dig - håber alt er okey hos dig og dine kære!

    Skønne stoffer du sælger ud af, men jeg har vist for længst brugt min stof-kvote, så må desværre springer over!
    Men lækre sager.

    KH Vibeke

    SvarSlet
  2. Jeg har også undret mig og savnet livstegn fra dig... Man når at blive lidt bekymret, men listen med bloggere som har været lidt fraværende pga. graviditetsgener er jo også ret lang for tiden, så jeg gør mig i hvert fald også forhåbninger om at det kan skyldes noget mere lykkeligt ;o)
    Skønne stoffer, jeg kunne sagtens blive fristet. Men må begrænse mig!

    SvarSlet
  3. Hej Anne

    Jeg har også tænkt på dig og håber du har det bedre. Du er savnet:)

    Jeg har lige købt mig fattig hos Hverdagsmønstre:)Så jeg må hellere passe lidt på nu.

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  4. Lækkert stof, Anne.
    Og dejligt med livstegn fra dig - og hilsnen på min blog ikke mindst. Tak.
    Kh Louise

    SvarSlet
  5. Hej Anne
    Jeg håber du er ok, kender godt det med pauser end gang i mellem og pludselig er der gået 2 uger...
    Jeg vil gerne købe 1 x 4 + 7 vis TS. Kan du ikke sende mig en mail, så kan vi finde ud af det, hvis de ikek er solgt endnu :)
    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Hej,
    jeg vil gerne købe et stykke af: 1, 2, 8, 9, 11 og 15. Jeg handler gerne over bank:-)

    SvarSlet
  7. Hej Vibeke, Ida, Vicki og Louise..
    Tak for jeres søde hilsner..:) Jeg SAVNER også at blogge - men det må desværre vente lidt endnu..

    Til Mette og Jannie..
    Det kan sagtens lade sig gøre med de stoffer til jer begge - er I ikke søde at skrive en mail på annchen.aeblekinder@gmail.com - så kan vi lige "handle videre" der..?!

    Kh Anne

    SvarSlet
  8. hejsa vibeke
    Skøn blog du har!..kom lige forbi- og det er da bestemt ikke sidste gang jeg er her:O)..
    Hvis du stadig sælger ud og har noget af alt det skønne stof tilbage, så er jeg meget intereseret i nr 5,7,12 og 13..
    giv lyd
    god weekend
    Rikke

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne