fredag den 22. juli 2011

Farver i stuen..

Vi har lige tilbragt solskinsdagene på mine forældres sommerhus/landsted - skønt!! Manden skulle hjælpe min far med at lægge tag - og vi tøser hyggede bare.. Slappede af, nød solen og tog en lille shoppetur i Viborg - hvor både Continental og Tine Lund som altid blev besøgt.. Desuden skulle solskinnet udnyttes med at afprøve isene hos Frøken Frost.. Mums!

Men inden da lavede manden lidt malerarbejde derhjemme - hurra for det isolerede skur, når det ikke vil være male-tørvejr.. Vi har længe haft sofabordet grundet og gjort klar - og nu skulle det altså være..

Så ta-da - et styks mintblåt sofabord til stuen...

Det mangler lige en gang lak - så skal jeg nok vise det på sin ægte plads;)

Bordet er et gammelt teakbord arvet fra min farmor. Desværre var det blevet lidt grimt i overfladen - men så var der desto mere mulighed for at få farver ind i stuen..;)
Farven er den samme som på mit elskede sybord - og jeg er bestemt ikke træt af den endnu..

Her er Karoline fordybet i lækker is hos Frøken Frost - og imponeret over den grønne ko..
Dejlig regnfuld dag til jer...

15 kommentarer:

  1. Bordet er blevet rigtig flot med farven:) Jeps, her står den også på en regnfuld dag... Det er da utroligt, at det kan blive ved?!

    SvarSlet
  2. Wauw er fedt bord, Anne. Lige sådan et jeg er på udkig efter! Ja, det er altid nemmere at male det, hvis det er lidt medtaget i det. Fin farve det har fået - minder meget om den jeg har brugt til kommoden som jeg har stof i:)
    Her regner det også stort set hver dag...VIL have sommer NU!!

    SvarSlet
  3. Wauw flot bord. Vi har en gyngestol malet i den farve:-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det flot! Dejligt lige at komme forbi...jeg glæder mig til at følge dig fremover ;o)

    SvarSlet
  5. Dejligt at I hygger jer...og bordet er da skønt:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  6. Hold da op Anne - det bord er lækkert. Er vild med farven.

    SvarSlet
  7. Den er virkelig blevet fin, overvejer også at male vores og nu kan jeg jo se hvor fint det kan blive. Det lyder nu også hyggelig med en tur til Viborg inklusiv is hos Frøken Frost. Jeg har først lige set din mail nu og jeg overfører pengene i morgen :)

    SvarSlet
  8. Anne: Tak..:) Ja utroligt man skal blive ved med at finde på indehygge aktiviteter..

    Malene: Jeg synes også det er fedt - både i teak og malet..:) Og farven er lækker - også den på din kommode..;)

    Julie: tak - det er også bare en fin farve..:)

    Pia: velkommen til - og tak..:)

    By Myr: Vi hygger bestemt - men hvor blev solen af..?!:)

    Kristin: Tak - synes også det er blevet lige som jeg ville ha' det..;)

    Jeannett: Det er også lige et skridt at ta'..:) Helt fint med pengene.. Og ja de is i Viborg skal da klart prøves igen - mums!!:)

    SvarSlet
  9. Ikke nok med at du var på Fanø uden vi mødtes! Nu har du også været i min by!
    Jeg er så fornærmet, så jeg ikke vil kommentere dit super fine bord! HMPF! :)

    SvarSlet
  10. Det er altså også en lækker farve. Jeg glæder mig til at se bordet i jeres rammer.

    SvarSlet
  11. Uh... En fornærmet Anne er ikke godt..:) Kommer snart derop igen - promise..

    Malene: ja en af favoritterne..:)

    Kh Anne

    SvarSlet
  12. Lækker farve du har valgt Anne! Vil du mon dele farvekoden?

    Og det der "sommerhus" – hold fast et lækkert fristed!

    Kh. Tine

    SvarSlet
  13. Fantastisk farve, er selv ved at gøre klar til et par mindre maleprojekter med den nuance ... Man blir så glad jo

    SvarSlet
  14. Tine: Ja den er lækker..:) Smider lige farvekoden til dig når vi er hjemme igen.. Og ja - elsker mit fristed..;)

    Pimp mé up: ja det er en ægte humørspreder farve..:)

    SvarSlet
  15. Ja Frøken Frost er ikke så tosset endda:-). Og heller ikke Continental og Tine Lund (ej at forveksle med en tina...)
    Flot farve - vi har også et chatol i den farve, og er meget glade for det.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne