fredag den 26. august 2011

Første barselsprojekt

I går tog jeg mig endelig tid til at sy denne nederdel, som jeg har haft i tankerne længe. Jeg har ikke afprøvet modellen før, så det blev til en prøveklud til krudtuglen.
Det er en "halv sol" nederdel i lys chambrey - helt enkel med mintblåt kantbånd og små applikerede stjerner i liberty.. Stjernerne har jeg tilsat nogle af favoritfarverne som zig zag - mintblå, turkis og varm gul.



Den er blevet lidt sommer kort - men ellers passer den perfekt. Tøset men ikke for pyntet...;)
Hun sprang lige i den, da hun kom hjem fra børnehave - og den blev testet i både dans, cykling, løb gennem haven og ikke mindst spring-fra-gynge..


Se lige en attitude og frækhed, hun viser her - endnu en dejlig side af hende som 'samspil' til følsomheden..


Ha' en rigtig dejlig fredag...

17 kommentarer:

  1. Hvor er den bare blevet sød!! Og ret så dejlig model :)

    Kh

    SvarSlet
  2. Hvor er hun skøn!! Og nederdelen er også rigtig fin... :o)

    SvarSlet
  3. Hvor er hun dejlig g hvor er det bare fint med stjerne og forskellige farver tråd.

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Skønne billeder :-) Og fin nederdel - det tegner godt for barselsproduktiviteten :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Hold da op hvor er hun bare SKØN! Det sidste billede er helt fantastisk. :-)
    Og sikke en fin nederdel. Kan rigtig godt li at den ikke er "for pussenusset" og er vild med stjernerne. :-)

    SvarSlet
  6. Super sød nederdel. Og fin detalje med at sy forskellige farver omkring stjerner. (det må jeg huske til en anden gang)

    SvarSlet
  7. Sååå fin og lækker... hun er altså ret kær din store pige!

    SvarSlet
  8. Hvor ser hun skøn og sjov ud! Den vakte da vist lykke den nederdel:)

    SvarSlet
  9. Hvor er den bare fin! Kan rigtig godt li' din farvekombi:) Går der ikke meget stof til sådan en?

    SvarSlet
  10. Hvor er den fin Anne. Skøn model og fin detalje med stjernerne.

    Go weekend

    SvarSlet
  11. Årh, hvor er hun kær!! Og da specielt i sådan en skøn nederdel!
    God weekend!

    SvarSlet
  12. Modellen er bedårende - og ja, nederdelen ligeså.

    SvarSlet
  13. Hvor er de skønne. Både datteren og nederdelen.
    Kh V

    SvarSlet
  14. Hvor er den sød!! :)
    Og det er hun da virkelig også :)

    SvarSlet
  15. Skøn kreation du har lavet der, hvor ser hun bare fræk og sød ud din pige.

    SvarSlet
  16. Smuk smuk smuk nederdel!
    Og slap for hulan da lige af, hvor er hun bare sød, din pige! Kan slet ikke stå for hendes her-kommer-jeg-udtryk på nederste billede!

    SvarSlet
  17. Tusind tak for roserne piger!:)
    Både til nederdelen og til Karoline-pigen.. Elsker også hendes smil og udtryk på de her billeder - hun var ikke til at skyde igennem..;)

    Anne (Apfel): Jeg synes ikke det var så galt med stof - jeg skulle til denne størrelse bruge et stykke på ca.80x40cm.. Lidt spildstof naturligvis, men ikke meget..;)

    Dejlig dag til jer..
    KH Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne