søndag den 28. august 2011

Kom til Milk Copenhagen arrangement hos mig..:)

Nu bliver bloggen altså lige for en meget kort og travl stund omdannet til en invitationsblog...;)

I eftermiddag kommer en konsulent fra Milk Copenhagen hjem til mig for at vise den nye kollektion frem.. Jeg har desværre fået et par afbud, så vi er ikke så mange - så tænkte, der måske tilfældigvis var nogen af jer, som bor i nærområdet, som kunne have lyst til at komme og røre lidt ved tøjet før evt. bestilling.. Det er et tilbud - helt uden købetvang.. Jeg kan bare godt selv lide at få mulighed for at pille lidt ved tøjet, inden jeg bestiller..

Det er her i Holstebro kl.14.30.. Børn, mænd, søstre eller veninder er også velkomne...

Tjek evt. den nye kollektion ud på http://www.milkcopenhagen.com/ Jeg synes, der er meget fedt tøj - kan sagtens fylde en kurv til Karoline. Til drengene synes jeg, især der er meget sejt og spændende tøj..




Er det noget for dig...? Så send mig en sms på 29271650 ...
Og hvis nogen fristes af at køre turen herud, kan jeg lokke med, at der er bagagerumsmarked i byen fra 10-16 ( og det plejer at være ret godt) - så kunne man jo lave en kombi...;)

4 kommentarer:

  1. Hej Anne.. Har lige sendt dig en sms.. ;)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker Milk Copenhagen til mine drenge - for som du skriver, så er det endelig et mærke, der har fået øjnene op for sejt drengetøj.

    Håber, at du fik nogle gæster.

    SvarSlet
  3. Det lyder super hyggeligt, så er det bare ærgerligt at der er alt for langt til en smuttur (og at jeg først så det her til aften). :)

    SvarSlet
  4. Dét gad jeg godt have været med til. Jeg må nøjes med din fine blog som jeg lige har opdaget :)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne