fredag den 23. september 2011

Efterårs To-Do #1

Mette har sat gang i en ny runde torsdags-to-do - nu hvor efteråret og vejret måske lægger op til flere indesysler...;)

Jeg er hoppet med på vognen - nu skal kreativiteten have en skalle, inden baby kommer ud og snupper det meste af min tid...

I denne uge har jeg flere projekter på listen:

# 1 Patchwork dynebetræk til kommende baby Sand og endnu et som gave til en lille pige


De skal være i stil med det, jeg lavede til Karoline sidste efterår - og denne gang har jeg valgt at holde det i de lilla, gule og røde nuancer. Jeg er godt i gang med at skære lapper.


# 2 Slanger - en til Karoline og en til lillesøster
Nu har jeg set dem så mange steder i blogland - og nu skal mine egne tøser da også ha' en..

# 3 Bukser til Karoline - jeg er ikke alt for ambitiøs - derfor intet antal på, hvor mange jeg skal nå..;)

Ellers skal jeg vist bare nyde, at vi snart har weekend - og min dejlige mands selskab. Vi har haft onsdag aften sammen i denne uge - that's all - på grund af samtaler, møder og camp, som han har afviklet på arbejde. Praktisk at det hele er overstået inden baby kommer ud, men pyh det er hårdt ved alle og lidt kedeligt..;)
Derudover kommer dejlige veninder og børn på weekendvisit, så der skal slappes, sludres og hygges i stor stil. Uh jeg glæder mig!

Dejlig fredag til jer..

10 kommentarer:

  1. Jeg tror altså at jeg skal give mig i kast med sådan et lappe projekt, måske bare et lille tæppe, så jeg kan få det prøvet, de er simpelthen så finde dem du har lavet, og jeg er vild med at der er brugt "store" lapper :)

    SvarSlet
  2. De projekter kan da kun blive skønne - SUK det flotte fuglestof :-)

    SvarSlet
  3. Skønne projekter du har kastet dig over:) Og dejlig weekend du har foran dig! NYD det:)

    SvarSlet
  4. Fine projekter, men glemte du ikke at skrive "føde lillesøster" på efterårets to-do-liste? Haha.;-)

    SvarSlet
  5. Bolette: Det må du i gang med - det er dejligt simpelt;) Tak for rosen...

    Mette: Glæder mig også til at se dem færdige..:) Og ja - en lille bitte bid af de lækre fugle..

    Malene: Jeps;) Og ja - glæææder mig til hygge weekend..

    Maiken: høhø!! Jo det må også hellere på listen;) Men forhåbentlig ikke lige den næste uges tid... Så blir' jeg lidt panikken...:)

    KH Anne

    SvarSlet
  6. Det ser ud til at blive endnu et fint tæppe i glade farver. Og glæder mig til at se slangerne, syer du dem efter et mønster eller er det fri fantasi?

    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
  7. Med de lapper kan sengetøjet kun blive lækkert ;O)

    SvarSlet
  8. Åh, jeg glæder mig til at se dine slanger. Jeg sad så sent som i går og tænkte: "Hey, sådan én vil jeg lave til mine tøzer, når deres værelse står klar!"
    http://likebree.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Differentia: Tak;) Slangerne syer jeg mest efter fantasi og egne mål - men har set dem mange steder her i blogland (bl.a. hos Julies kreahule) og fandt en god DIY hos Stine, som du evt kan bruge..
    http://almalapalma.blogspot.com/2010/10/diy-slange-i-stofrester.html

    Mette: Tak:)

    Jane: Håber også det bliver fint..;)

    Like bree: Synes også de er fine - er faktisk færdig med den største;)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne