søndag den 13. november 2011

Børnehøjde

En skøn familieweekend er ved at være på retur. Der har været familiehygge på programmet.

En lørdag, hvor vi alle gik i køkkenet og fik bagt en masse lækkerier - iført slappertøj og morgenhår, der aldrig blev andet end morgenhår.
Og en søndag som gik med fælles rengøring af hele huset og et besøg af en gammel, savnet veninde og hendes kæreste. Så der er plus på overskudskontoen - elsker mennesker, der giver energi!:)

Karoline har lånt vores gamle kamera flere gange her i weekenden. Hun har moret sig med at knipse løs (hurra for det digitale!!) - og det er skægt at se det hele lidt i børnehøjde ind i mellem.
Blandt mange skæve og slørede billeder har jeg fundet et par rigtige børnebilleder frem...
Jeg vil ha' en blå ballon........

Et hjørne af stuen - jeg tror det er min amaryllis, der er det egentlige motiv

Muffins lavet og pyntet af Karoline

Mor og far set fra en 3½ årigs øjenhøjde... Flatterende!

Fotografen selv
Nu skal resten af søndagen vist bare indtages i sofaen - måske i selskab med en tøset muffin..:)

2 kommentarer:

  1. Lyder som en skøn weekend - dejligt med oplevelser og samvær med mennesker som giver én overskud!:)
    Fine billeder Karoline har taget - ret sjovt at se tingene fra en helt anden vinkel end vanligt:)

    SvarSlet
  2. Ha fede billeder fra meserfotografen.
    Lyder til at i har haft en skøn weekend

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne