torsdag den 29. december 2011

Ikke plads til flere fotos...??

Et lille suk herfra - så skal jeg nok vende tilbage med mere spændende ting, når vores stik for alvor er sat i igen - jeg kan ikke uploade flere billeder til min blog - altså til udseendet... Og nu ville jeg ellers lige gøre lidt midlertidigt ved det. Jeg er træt af at kigge på den slørede header. Men nu har jeg så ikke mere plads til fotos...!!
Hvad har I andre gjort ved det?
For hvis jeg vil ha' helt nyt look på bloggen, kommer jeg jo til at skulle kunne uploade en del... Skal jeg virkelig til at købe mere plads...?


Håber nogen er klogere end mig og gider hjælpe.....;)

12 kommentarer:

  1. Jeg har samme problem-øv! Tror vist ikke der er nogen anden udvej end at punge ud...

    SvarSlet
  2. Hej Anne:)
    Jeg slettede en masse billeder inde i det der picasso album eller hvad det nu hedder:) og så forsvandt probelmmet:)
    Knus

    SvarSlet
  3. Hej Anne
    Jeg har så vidt jeg husker købt mere plas, det koster ikke mange håndører.
    Og så får du lige et godt bagjul og et ønske om et fantastisk nytår. Kh Line

    SvarSlet
  4. Jeg oplevede det samme her i december og købte mere plads. Det kostede 23,- ca, så det er ingen herregård...

    SvarSlet
  5. Jeg har også været nødt til at købe mere plads, og som de andre skriver, så er det ikke mange penge, det drejer sig om:)

    SvarSlet
  6. Jeg stemmer i i "køb mere plads" koret - det er de få basseører værd! :o)

    SvarSlet
  7. Tak for svar piger..:)
    Ja det var jo ikke mange penge - så skal jeg da vist bare ha' pungen frem.. Så gider jeg ikke bøvle mere med det..;)
    Er der så nogen der kan anbefale et værktøj eller lign til at lave lidt fint til bloggen..?;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  8. Jep, frem med pungen:) Jeg bruger Picnik.com, fordi det er supernemt og fordi jeg gerne vil skifte ud en gang imellem uden at skulle bruge for meget tid på det.

    Glædelig mellemjul, kan man ikke sige det? Det ønskes du i hvert fald:)

    KRAM
    Lis

    SvarSlet
  9. Jeg har døjet med samme problem i lang lang tid, men så gjorde jeg - Ligesom Vicki, - slettede en masse i picasa, og så fik jeg lov at uploade billeder igen... Så nu gør jeg bare det når problemet opstår :-9

    Håber du får styr på det, for det er Skide hamrende træls.... Jeg har været ved at opgive alt pga. det....

    SvarSlet
  10. Og det der picasa..?? Gemmes de automatisk der for det har jeg ikke arbejdet i..:)?
    Kh Anne

    SvarSlet
  11. Når blogger skriver du ikke kan uploade flere billeder, kommer der så ikke sådan en link du kan følge?? der i kan du finde picasa.... Tror automatisk alle dine billeder ligger der ovre, og så kan du bare slette dem....

    HÅber det kan hjælpe :-)

    SvarSlet
  12. Jeg købte mig også til mere plads. Det er som nævnt ikke en stor formue.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne