tirsdag den 6. december 2011

Mangler du stof..?

Så sælger jeg...;)

Jeg har haft gang i endnu en omgang oprydning - i stofskabet og i fjernlageret (hvor jeg fandt fint stof, stadig med prismærke på - tsk tsk) og derfor sælger jeg lidt ud, så vi kan blive ved med at være i kontoret / krearummet.
Stofferne sælges billigt - bare til en pris, så jeg ikke taber noget ved at sælge videre..:)

Det er først til mølle - se de praktiske punkter..

Praktisk:
  • Køber betaler porto.
  • Hvis ikke andet nævnes er stoffet almindelig bomuld - oftest fra sengetøj.
  • Hvis ikke andet nævnes er størrelsen på pudebetræk ca 72 x 72 cm. (stor størrelse)
  • Jeg handler helst via bankoverførsel (eller Trendsales men så kommer ts-gebyr oveni)
  • Jeg skriver ca. mål under hvert billede/stof.
  • For at reservere/købe kommenteres her i indlægget (respekter venligst at når man reserverer er det ret bindende;)
  • Stoffet er ikke nystrøget - men er charmerende skabskrøllet..;)

1. Fine stoffer i brunlige farver

Øverste række: 2 grønne halve pudebetræk, et brunt pudebetræk og et brun/lilla pudebetræk
- sælges for 20,-/stk.
Miderste række: Mørkebrunt pudebetræk, kvart brunt pudebetræk og halvt dynebetræk i hvid/brun
- pudebetræk sælges for 20,-
- (mere end) kvart pudebetræk sælges for 10,-
- halvt dynebetræk sælges for 40,-
Nederst: Gul/orange/brunt halvt pudebetræk og gul/orange/brun/hvid halvt dynebetræk
- pudebetræk sælges for 20,-
- halvt dynebetræk sælges for 40,-

2. Retro i blå, lilla m.fl.


Øverst: 1+2 f.v. er halve pudebetræk, 3 f.v. halvt dynebetræk og det sidste er et stykke lidt kraftigere bomuld (75x90cm)
- halve pudebetræk sælges for 40,-
- halvt dynebetræk sælges for for ...
- kraftigere stof sælges for 45,-
Miderst: et helt pudebetræk og et kvart dynebetræk
- helt pudebetræk sælges for 50,-
- kvart dynebetræk sælges for 45,-
Nederst: Et halvt dynebetræk
- sælges for 45,-

3. Blandede stoffer

Øverst: pudebetræk + halvt dynebetræk i lyseblå toner og et stykke stof i kraftigere bomuld i lavendel/grå toner på størrelse med halvt dynebetræk
- pudebetræk sælges for 20,-
- halvt dynebetræk sælges for 25,-
- stofstykke sælges for 25,-
Nederst: 2 hele dynebetræk
- gult m.fl. farver - sælges helt for 115,-, halvt for 60,- kvart for 30,-
- lyserøde blomster - sælges helt for 50,-, halvt for 25,-

4. Et lækkert dynebetræk i gul/orange/hvid


Dette er købt lidt dyrere end de andre, men sælges stadig til rimelig pris. Og ikke som fnulret som det ser ud til på billedet..;)

Halvt dynebetræk: 70,-
Kvart dynebetræk: 35,-

5. Børnestoffer


Dette er købt lidt dyrere end de andre, men sælges stadig til rimelig pris.

Ænder: Halvt pudebetræk (54x78cm): 45,- (hele pudebetrækket kan købes for 85,-)
Graziela sengetid: Halvt pudebetræk (57x37cm): 40,- (hele pudebetrækket kan købes for 75,-)

6. Dynebetræk


Brun/orange: Halvt dynebetræk: 45,- Kvart dynebetræk: 25,-
Hjerter: Halvt dynebetræk: 45,-
Tern: Halvt juniorbetræk: 30,-

9 kommentarer:

  1. hej
    Jeg vil gerne købe hele pudebetrækket Graziela sengetid:
    MVH
    Hellemalene@live.dk

    SvarSlet
  2. Haps til graziela børnepudebetrækket, nr 6 med hjerter, samt nr fire kvart betræk

    Vh Mia

    Du kan skrive til mig på mail.. miameyland@gmail.com

    SvarSlet
  3. nå men så står jeg af, det var graziela jeg mest var interesseret i.. Beklager.. Held og lykke med salget:)

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne købe:
    Billede 1: et grønt halvt pudebetræk 20, det brune pudebetræk v siden af 20 og det halve dynebetræk i linje 2, 40 kr.
    Billede 2: Det kraftige stof 45, det nederste halve dynebetræk 45,
    Billede 3: Det sidste lyserøde ½ dynebetræk 25 kr
    skriv på ellenkathrine(a)privat.dk for nærmerre aftale :-)

    SvarSlet
  5. Helle Malene: Det er reserveret til dig:) Du får en mail med beløb og kontonummer, så snart jeg har vejet stoffet.

    Mia: Helt okay.

    Ellen Kathrine: Det reserverer jeg til dig - og sender mail med kontonummer og beløb, når jeg har vejet..

    KH Anne

    SvarSlet
  6. Hej Anne!
    Det lyder rigtig godt- skriv evt hvor du bor- måske jeg kommer forbi- det vejer jo da lidt :-)

    SvarSlet
  7. Hej søde Anne, har du mon fået min mail mht ugle uroen???

    Kh Vibeke

    SvarSlet
  8. Hej, kan man stadig købe pudebetræk af dig?

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne