torsdag den 5. juli 2012

Mere...

I går stod den på mere sykursus  i godt selskab. Tak til min søster, Pia, Louise, Line, Rakel og ikke mindst Lis for en dejlig og inspirerende koncentreret dag...! Utroligt som sådan en dag kan generere energi og overskud..
Jeg kastede mig ud i et - for mig - lidt omstændigt projekt, hvor udfordringerne til mig selv var mange. Der skulle både quiltes, laves kantebånd og rynkes. Alt sammen forholdsvis nyt for mig. Omstændigt eller ej, så er jeg ufatteligt glad for det (som altid når Lis er guide) gennemførte og meget gennemarbejdede produkt.. Det er der altså en helt særlig følelse ved... Jante er vist gået på sommerferie ik'..?? For så kan jeg godt afsløre, at jeg er meget tilfreds og ret stolt...;)

Efter Lis' mønster har jeg syet en lille vest i str. lidt for stor til Frida, som (næsten) er vendbar. Jeg har tilføjet et par små vingeærmer og ellers samlet nogle af mine yndlingssager i den lille vest: libertyprintet Betsy, striber og lidt neon..

Ahhøm... Jeg undskylder på forhånd, at der dømt billedspam....;)

 W.I.P.

 Lis lærer os fifs

 Min lille vest

 Morgenfrisk Frida i sin nye - lidt for store - vest

 Nullergøjen med vest omvendt på

 "Bagsiden"

Dagens pudekreationer

 Min søde søster arbejder koncentreret

Smuk detalje på et af Rakels produkter

Rigtig dejlig solskinstorsdag til jer. I dag får symaskinen en velfortjent pause, så jeg kan nyde det dejlige vejr lidt, mens vi har det....

9 kommentarer:

  1. Hold op, hvor er den flot! Altid dejligt med prof vejledning :-) Kan godt forstå at du er stolt!

    SvarSlet
  2. Wauw - du er sej!!! Og hvor er Frida da sød med den på (og hellere lidt for stor end få lille...det havde været en katastrofe!) ;o)

    Har står den også på hygge og strand besøg i dag,

    Og tusind tak for en super god dag i går!

    Kh. Pia

    SvarSlet
  3. Hold nu op hvor er den skøn... Helt vild , og den lille model helt vidunderlig:-) :-)

    Du er virkelig go... Det må man gerne sige højt når man er tilfreds... Puderne er super flotte os.

    SvarSlet
  4. Smukke sager...ærger mig over at jeg ikke kunne være med, men måske du gentager succeen en anden gang :)

    SvarSlet
  5. Det ser altsammen rigtig, rigtig fint ud!!

    SvarSlet
  6. Hvor fine ting du har fået lavet :)
    Altid dejligt med vejledning, skal selv til syning i aften og glæder mig også vildt som sædvanlig :)

    SvarSlet
  7. Du kan da med god grund være knaldhamrende stolt! Så fin altså. Og puden fra forrige indlæg er altså også super fin!

    SvarSlet
  8. Den er bare så fin. Og helt vildt som søde Frida ligner Karoline.

    Er ret så misundelig på det kursus altså. ;-)

    KH Tine

    SvarSlet
  9. Hej!
    En strålende smuk Frida, i sin nye, smukke vest! Du er super dyktig, er du : )
    Jeg har linket til dig inde på min blog : )

    Rigtig god weekend!

    Kh Marthe

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne