torsdag den 9. august 2012

I går startede jeg det nye skoleår op med en omgang møder og forberedelse... Det skal nok blive godt at få sin hverdag på skolen igen. Efter arbejde tog Karoline og jeg en lille tur ned i byen. Hun kan altid lokkes med i Søstrene Grene Heldigvis var i går ingen undtagelse, så vi fik shoppet lidt. Det var rigtig hyggeligt og så får man bare de sjoveste og dejligste kommentarer og snakke ud af sådan en tur.

Stor og prangende ring i den lækreste farve

 Nogen herhjemme er afhængig af notesbøger....;)

Stor tak til Karen for at stå for - og omtale - dette fine og billige masking tape.. Skønne farver!

Dagen i dag derimod behøver absolut ingen gentagelse..!! Den startede med, at Frida faldt på hovedet ned fra dobbeltsengen.. Så hun er blevet overvåget for hjernerystelse hele dagen. En omgang opkast sendte endnu en gang bekymringerne på himmelflugt og så skulle der lægetjek til igen. Heldigvis virker hun ikke påvirket af det, så vi blev bare sendt hjem igen. Men hun skal stadig væk overvåges og vækkes hver time.
Ved middagsbordet var Karoline så ved at blive kvalt i en asparges - heldigvis kunne jeg få fat i enden af den og få den trukket op af halsen på hende....
Pyh.. Jeg kan ikke holde til sådanne forskrækkelser og at mine piger har ondt eller pludselig er i en situation, der kunne have haft et helt andet udfald... De er blevet krammet mange gange i dag og nu er jeg helt drænet for energi og trænger vist bare til søvn - og snarlig weekend...;)

Det blev et halvnegativt indlæg - beklager - havde bare lige behov for at ryste dagens oplevelser lidt af mig.. Ha' en dejlig aften..

11 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare som nogle ubehagelige oplevelser, og tænk, at de sker på samme dag! Man finder hurtigt ud af, hvor skrøbelig man er, når der sker ens børn sådan noget.

    Men godt at I var på mærkerne og reagerede hurtigt, og godt at der er blevet krammet mangefold i dag. Og så lyder det bare så hyggeligt med en tur i Søstrene Grene - hvor man også kan nyde, at den store er blevet så stor, at man kan have de skønneste samtaler, som du selv skriver:-)

    SvarSlet
  2. Kan sørme godt forstå du har brug for lige at få luft for de oplevelser, så det skal du da ikke beklage. Det lyder til at have været en voldsom dag. Jeg håber de næste dage bliver rigtig dejlige for jer.

    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
  3. Pyha Anne, sikke en dag. Ikke flere af dem tak! Håber alle mand er ok igen:-)

    SvarSlet
  4. åhhh sikke en dag, kan nemt forstå du er rystet og kysser og krammer lidt ekstra :)
    Kram til dig

    SvarSlet
  5. Hold da op en dag - godt den snart går på hæld. Håber I alle har det godt igen og får en rolig nat. De kære små gør livet til en stor bekymring - men hvor er de skønne at elske og kramme.

    Sov godt!

    SvarSlet
  6. Dejlige indkøb.
    Jeg har også selv allerede fået fingrene i noget af det kønne tape. ;-)

    SvarSlet
  7. Skønne skønne køb, glæder mig til at teste deres masking tape for at se kvaliteten.
    Og æv med de to piger, god bedring med dem og god weekend!

    SvarSlet
  8. Jeg nøjedes med tre ruller tape, men jeg skulle da have købt mange flere, når jeg ser din fine samling ;)

    SvarSlet
  9. Puha sikke en forskrækkende dag!! Og så endda dem begge to :(
    Rigtig god bedring.
    Jeg vil også lige ønske dig god skolestart. Dejlige køb du har gjort hos Søstrene Grene - kan man få for mange notesbøger?!?

    SvarSlet
  10. Puh, for en alt for begivenhedsrig dag! Jeg håber I har fået krammet og nusset og alt er godt igen.

    KRAM

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne