fredag den 14. september 2012

Lille frøken modighed

Karoline har været så heldig at få en ny dukke. "Hvor er hun fin.... Men hun ligner jo ikke de andre Barbiedukker, mor?!" Men det er netop meningen.


Den smukke rødhårede dukke forestiller nemlig hovedpersonen i Disney-Pixars nye film "Modig". Merida, som hun hedder, er en lidt atypisk prinsesse og skiller sig ud ved at have egne meninger og mål. Jeg har set traileren og storglæder mig til at drage i biffen sammen med Karoline og opleve hele filmen. Det bliver lige så snart, der er luft i skemaet. Det er pt strammet lidt ekstra til, fordi manden har lagt sig med hjernerystelse.. Suk - det farlige fodbold!






Merida dukken er taget godt imod herhjemme - agerer af og til farmor for Barbierne :) og ellers har hun hovedrollen i Karolines lille fantasi-leg i sofaen - handlingen har jeg ikke helt fået med, men hun kan i hvert fald flyve...;)

Ha' en rigtig dejlig weekend..

1 kommentar:

  1. hvor er det dejligt med nogle anderledes prinsesser med ben i næsen og egen mening, den film må jeg vist hellere se. Jeg er stadig en kæmpe fan af disneyfilm selvom min søn er alt for lille til at forstå det endnu kan mor godt nyde dem ;)

    www.voresmini.blogspot.com

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne