tirsdag den 25. september 2012

Stille hygge

Mange tak for jeres mange idéer til strikkeopskrifter i sidste indlæg.. Hvor er det dejligt med (ny) inspiration - listen med 'must haves' er allerede ret lang...;)


Lige nu ligger jeg syg med en rimelig vedholdende influenza - så jeg har god tid til at ligge stille og kigge strikkeopskrifter - og lave to do lister, finde på menuer til weekendens fejringer af vores snart 1-årige lille smuksak, sove og ikke mindst finde på projekter til mit torsdags sykursus.
Jeg vil rigtig gerne ha' syet mig en sweatshirt / sweatkjole i stil med denne fra Cos - men også snart kaste mig ud i at sy bluser/kjoler i jersey til pigerne. Jeg skal bare lige ha' fundet nogle gode mønstre.
Da jeg holdt sykursus i sommer, fik jeg dette stykke stof af Line - det skal da forvandles til en lille Frida-sag.


Ellers skaber jeg lidt varme - og hygge - med stearinlys. Vi har fået et Urbania lyshus i 2års bryllupsdags gave - virkelig smukt. Både med og uden lys i.Og så passer det lige ind i "under dynen, silende regn og kulde"-stemningen, som er dominerende pt.


Ha' en dejlig tirsdag.

4 kommentarer:

  1. Det er så fint, det lille hus! Jeg har også luret lidt på det og tænkt, at det vil tage sig ekstra godt ud, når efteråret og vinteren for alvor sætter ind:-)

    God bedring til dig. Håber du bliver rask inden weekendens fejring:-)

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring - håber hyggen kan gøre dig lidt hurtigere rask :)

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring - og meget smukt lyshus, sådan et kunne jeg også ønske mig til de mørke vinterdage :o)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne