mandag den 4. marts 2013

Skøn workshop


Masser af hygge, syning og kaffe med mælk i fine Mumi kopper.

Det var den korte version af den fantastiske weekend jeg havde i København i sidste uge. Jeg har givet mig selv en meget tidlig fødselsdagsgave, som længe har stået på ønskesedlen - nemlig en workshop i Lines skønne rammer på Vesterbro.

Nogle af Lines lækre kreationer
 
Uanede mængder af fine mønstre


 
Lærerinden instruerer i indsnit

Min jakke i det fine Plastic Fantastic liberty

Lommedetaljer

Faktisk har jeg lidt svært ved at få armene ned - selv her en uge efter... Jeg var så heldig at skulle af sted sammen med en flok dejlige blogpiger - og det gjorde kun weekenden endnu bedre. Ren energiopladning at få tøsehygge, syning, lækker mad, snak og hygge i ét.

Jeg syede en quiltet jakke - i den nye udgave med lynlås - og er helt høj over alt det, jeg har lært og fået genopfrisket under Lines kyndige vejledning. Jeg er ikke helt færdig med jakken endnu, men det bliver så godt at få den taget i brug. Imponerende som noget hjemmesyet kan blive så gennemført med et godt mønster og gode fifs og tricks.
Det er helt sikkert ikke sidste gang, jeg bevæger mig til hovestaden med det formål - der er ret mange af Lines kreationer, jeg gerne vil prøve at sy.. Allerhelst til pigernes sommergarderobe, men så skal der vist spares op ret hurtigt..;)

Mit kamera blev ikke motioneret lige så flittigt som symaskinen og snakketøjet, men I kan se flere billeder hos Karen, Tenna, Christina, Ida og Ninna - som alle har vist lidt frem fra weekenden.

4 kommentarer:

  1. Wow, that coat is amazing!!!

    SvarSlet
  2. Det VAR nemlig en rigtig god weekend! Glæder mig til at se dig i jakken.

    SvarSlet
  3. Hvor er den flot din jakke! Man får lyst til at gøre dig kunsten efter.

    SvarSlet
  4. Det var så hyggeligt at møde dig, Anne og du er selvfølgelig hjertens velkommen at stikke næsen mod Vesterbro en anden gang!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne